دستگاه پرکن روغن خوراکی

دستگاه پرکن روغن خوراکی و خط تولید روغن خوراکی

دستگاه پرکن روغن خوراکی امروزه روغن یکی از اقلام حیاتی و ساسای است که در تمام غذا ها کاربرد دارد. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه پرکن مایعات دستگاه پرکن روغن خوراکی است ،

امروزه با توجه به ابعاد و حجم های متفاوت روغن خوراکی ، بسته بندی این محصول اهمیت بسزایی در خط تولید پیدا کرده است.همچنین منشا هر روغنی می تواند متفاوت باشد مثلا روغ زیتون روغن کلزا ،روغن ذرت و … از طرفی هم کاربرد هر یک از این روغن  ها نیز می تواند متفاوت باشد .

روغن های خوراکی امروزه انواع مختلفو کاربرد های فراوانی دارند مثلا روغن سرخ کردنی ، روغن خوراکی ، روغن سالاد ، روغن پخت و پز و… در ادامه شما را با دستگاه پرکن حلب روغن و نیز روغن های خوراکی که مانند بطری هستند اشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

انواع روغن خوراکی

امروزه روغن در تمام غذا ها همراه زنان کد بانو است .این روغن ها یا به صورت جامد و یا به صورت مایع توزیع می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند.روغن های جانوری از انواع روغن های جامد هستند و روغن های که از گیاه تولید شده اند را معمولا در دسته روغن های مایع قرار می دهند.

روغن های مایع از مواردی همچون ذرت ، آفتابگردان، زیتون، کلزا، تخم کتان ، سویا ، بادام ، فندق، نارگیل، کنجدو… تهیه می شود .

 

دستگاه پرکن روغن خوراکی

مشاهده ویدئو دستگاه

روش های استخراج روغن از گیاهان

امروزه استخراجی روغن های گیاهی به روش های متفاوتی  صورت می پذیرد . این روش ها عبارتند از:

استخراج کردن روغن با مکانیسم  پرس سرد و استخراج روغن از گیاه با مکانیسم پرس گرم ، همچنین استخراج روغن با استفاده از حلال های موجود.

در استخراج به کمک انواع حلال با استفاده از مواد شیمیایی مختلف در نهایت روغن دانه خارج می شود. اما در دو روش دیگر هیچ  گونه حلال دیگری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

در مکانیسم پرس سرد در دستگاه پرکن روغن خوراکی ، دانه تحت فشار قرار میگیرد و در نتیجه همین فشار روغن آن به دست می آید. در روش پرس گرم تفاوت آن چنانی را شاهد نیستیم فقط اینکه کمی گرما نیز علاوه بر فشار در محیط دانه حس می شود.

دستگاه پرکن روغن خوراکی

دستگاه پرکن روغن خوراکی همانطور که گفته شد دو نوع روغن را پر می کند و به مرحله بسته بندی ارسال می کند. از این رو دو نوع پر کننده مایعات رقیق و پر کننده مایعات غلیظ وجوددارد که یکی برای روغن های مایع و دیگری برای روغن های جامد کاربرد دارد. برای پر کردن حلب های روغن جامد این کار با هدایت مایع روغن به کمک پیستون و پمپ انجام می شود و برای پر کردن بطری های روغن مایع این کار به وسیله وزن و ثقلیت مایعی انجام می شود.

دستگاه پرکن روغن خوراکی دارای تعدادی نازل هستند که کار پر کردن را انجام می دهند این نازل ها از ۱ تا ۱۰ عدد متفاوت هستند و تعداد کابردی هر یک از انها بسته به کارکرد مشتری و سلیقه مشتری است که چه تعداد نازل را بخواه داستفاده کند. این دستگاه ها دارای قابلیت اینورتر و نقاله هستند که قابلیت تنظیم فشار و بار وارده بر موتور این دستگاه را بر عهده دارند. اینورتر موجب تنظیم برق و انرژی مصرفی این دستگاه خواهد شد و این یکی از مزایای مهم این دستگاه است.

خرید دستگاه پرکن روغن خوراکی

برای خرید دستگاه پرکن روغن بهتر است با مشاوره از کارشناسان فروش این دستگاه بهترین دستگاه را با کیفیت بالا خریداری کنید تا در زمان های آتی با چالش خراب شدن و تعمیر این دستگاه رو به رو نشوید قطعا پرداخت هزنیه بیشتر به کابرد وکیفیت مطلوب می ارزد و نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. همچنین برای اطلاع از قیمت این نوعدستگاه می توانید با نمایندگی های مجاز فروش این دستگاه ارتباط گیری کرده و با مشاوره رایگان از مشخصات فنی و قیمت تمام شده این دستگاه مطلع شوید.

جهت دریافت مشاوره رایگان مختص کار شما، با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

دستگاه پرکن روغن یکی از دستگاه های برای تولید روغن است که می توان از این دستگاه در خط تولید های بزرگ استفاده کرد. بهتر است اگر شما نیز قصد خرید این دستگاه را دارید از یک نمایندگی مجاز فروش دستگاه پرکن روغن خوراکی اقدام به خریداری این دستگاه کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *