دستگاه پرکن شامپو

۵ تفاوت دستگاه پرکن شامپو اتوماتیک و دستی

دستگاه پرکن شامپو یا فیلر به منظور بسته بندی مایعات غلیظ و یا رقیق استفاده میشود و انواع مختلف دستی ، اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک آن وجود دارد، که در بین آن ها دستگاه پرکن مایعات دستی ارزانترین نوع میباشد که مناسب بسته بندی با حجم کم یا کسب و کارهای خانگی میباشد. نوع اتوماتیک این دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق قیمت بالاتری نسبت به بقیه دستگاها دارد. به نظر شما چه تفاوت دیگری بین دستگاه پر کن اتوماتیک و دستی وجود دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به سوالات شما در مورد تفاوت دستگاه ها پاسخ دهیم.

قیمت دستگاه پرکن مایعات

یکی از تفاوت ها قیمت دستگاه ها می باشد که بالاتر عنوان کردیم. دلیل این اختلاف قیمت وجود قابلیت ها و امکانات بیشتر دستگاه پرکن تیوب شامپو اتوماتیک نسبت به دستی میباشد و سرعت عملکرد خط بسته بندی را تا حد قابل قبولی بالا میبرد.

قیمت و مشخصات دستگاه پرکن دستی

پر کردن طیف گسترده‌ای از ظروف

دستگاه‌های اتوماتیک پرکن مایعات به‌ نحوی ساخته شده‌اند که بتوانید چند ظرف را با ظرفیت‌های متفاوت پر کنید. در دستگاه‌های دستی باید یک ظرف با ظرفیت مشخص پر شود، اما در نوع اتوماتیک می‌توانید هر محصول را در بطری‌هایی با اندازه‌های مختلف پر کنید. البته در این مورد لازم است با تنظیمات دستگاه برای مشخص کردن اندازه‌گیری آشنایی داشته‌ باشید.

قابلیت تنظیم دستگاه پرکن شامپو

یکی دیگر از تفاوت‌های بین دستگاه پرکن شامپو دستی با اتوماتیک در قابلیت تنظیم دستگاه برای پر کردن حجم بطری یا قوطی است. در نوع دستی چنین قابلیتی وجود ندارد و باید به‌ محض پر شدن ظرف تا نقطه دلخواه، اهرم دستگاه پرکن را بکشید تا جریان خروج مایعات قطع شود. اما در نوع اتوماتیک میزان مایعات را که باید در ظرف ریخته شود، از قبل تنظیم می‌کنید. سپس دستگاه تا مقدار مشخص‌ شده، ظرف را پر می‌کند و جریان مایعات را قطع می‌کند.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

سفارش دستگاه پرکن اتوماتیک

جلوگیری از هدر رفتن مایعات

یکی از قابلیت‌هایی که در برخی از دستگاه‌های پرکن مایعات اتوماتیک وجود دارد، وجود نازل است. برای مثال می‌توانیم به دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک مدل LFL اکروماشین اشاره کنیم که بسیار کارآمد و مقرون به صرفه عمل می‌کند. در انواع دستگاه پرکن اتوماتیک اگر به هر دلیلی مایعات از ظرف سر ریز کند، به هدر نمی‌رود و به داخل مخزن مواد ریخته می‌شود. اما در دستگاه‌های دستی چنین ویژگی وجود ندارد و باید مراقب باشید مایعات از ظرف سر ریز نکند.

فرآیند آسان پر کردن ظروف

یکی دیگر از مزیت‌های جالب دستگاه‌های پرکن مایعات اتوماتیک نسبت به نوع دستی، آسان بودن فرآیند پر کردن قوطی و بطری است. هرچند از نظر برخی از تولید کنندگان دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق دستی به اطلاعات زیادی نیاز ندارند و حتی افراد با کمترین اطلاعات هم می‌توانند از آن‌ها استفاده‌ کنند، اما در نظر داشته باشید که این کار به ‌دقت و صبر زیادی نیاز دارد.

برخی از دستگاه‌های پرکن اتوماتیک با صفحه لمسی طراحی می‌شوند که اطلاعات کامل پر کردن ظروف یا حجم مایعات روی این صفحه درج می‌شود. بنابراین به ‌شکل راحت‌تری می‌توانید میزان دقیق مایعات داخل هر ظرف را مشاهده کنید. در برخی از دستگاه پرکن تیوب کرم نیز پرکننده به‌ صورت چرخشی است و به‌ شکل راحت‌تری می‌توانید ظروف مایعات را کنترل و مدیریت کنید.

دستگاه پرکن شامپو

قیمت و خرید دستگاه پرکن مایعات

سخن پایانی

شما در اکروماشین میتوانید یک دستگاه اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا دستی را مناسب با نیاز های خود سفارش دهید. شرکت اکروماشین تأمین کننده انواع ماشین آلات صنعتی با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه در تمامی صنایع را طراحی و به بازار عرضه میکند. برای بررسی و مقایسه انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فنی این مجموعه، فقط کافی است به نشانی https://akromachine.com/contact/ مراجعه مایید و با پر کردن فرم تماس منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

دستگاه تولید لوازم آرایشی

۳ مدل دستگاه تولید لوازم آرایشی

یکی از دستگاه ها برای تولید لوازم آرایشی دستگاه تولید لوازم آرایشی است از این دستگاه می توان برای پر کردن تیوپ کرم، ریمل و… استفاده می شود.این دستگاه برای پرکردن لوازم آرایشی استفاده می شود و به دو صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انجام می گیرد.

 برای پرکن ، پرکن برای دریافت قیمت دستگاه تولید لوازم آرایشی یا دستگاه پرکن تماس بگیرید. در روند تولید لوازم آرایشی این دستگاه قادر است بتوانند در هر دقیقه به طور میانگین ۱۵ تا ۳۰ عدد تیوپ را در زیر دستگاه پرکن پماد نیمه اتوماتیک پر کند. در خط تولید دستگاه های تمام اتوماتیک این رقم به ۳۵ تا ۴۰ در دقیقه هم می رسد .

در زمان های گذشته با استفاده از مواد طبیعی ماسک های پوستی تولید می کردند موادی مانند: پوست تخم مرغ  بادام ، تخم خشخاش ، شیر و …اما به تدریج لوازم آرایشی در کارخانه های مخصوص تولید شدند، لوازم ارایشی مانند: سایه هایی با انواع رنگ ها ، رژگونه ، رژ لب و ….که از مواد شیمیایی تولید شده و مواد بهداشتی مانند: مواد نرم کننده پوست و مو ، لوسیون های بدن و…. توسط این دستگاه ها تولید شد.

در خط تولید دستگاه تولید لوازم آرایشی از سیستم  plc  استفاده شده است . این سیستم یک کنترلگر منطقی است که قادر است به صورت خودکار عملیات برنامه ریزی را انجام دهد.

دستگاه پرکن لوازم آرایشی

این دستگاه به ان دلیل مورد علاقه تولید کنندگان قرار گرفته است که می توان از ان به راحتی برای پر کردن تیوپ استفاده کرد. به همین دلیل است که نام دیگر دستگاه تولید لوازم آرایشی دستگاه تیوپ پرکن است .

دستگاه تولید لوازم آرایش از جمله دستگاه پرکن مایعات است .تولید کننده می تواند مواد آرایشی و بهداشتی  که حالت نیمه جامد دارند ؛ مانند کرم ، لوسیون ، رنگ مو و … را توسط این دستگاه پر کند.

دستگاه پرکن کرم

این دستگاه امروزه مورد توجه شرکت های تولید لوازم آرایشی قرار گرفته است زیرا می توان با استفاده از این دستگاه به راحتی تیوپ کرم را پر کرد. در دهه های اخیر خرید و فروش دستگاه پرکن کرم به سرعت افزایش یافته است.

در سال های اخیر شرکت های تولید لوازم آرایشی عملکرد بالایی داشته و به سرعت پیشرفت کرده اند این به دلیل تقاضای بالای مصرف کنندگان نصب به استفاده از این محصولات است. اهمیت بسیار بالا و ویژه در تولید کردن لوازم آرایشی به ان دلیل است که کرم آرایشی یکی از انواع لوازم آرایشی هایی است که در زمان تولید آن باید بهداشت بطور خوبی رعایت شود.

دستگاه پرکن پماد

این دستگاه امروزه مورد توجه شرکت های تولید لوازم آرایشی قرار گرفته است زیرا می توان با استفاده از این دستگاه به راحتی تیوپ انواع پماد را پر کرد. دستگاه تولید لوازم آرایشی در دو نوع نیمه اتوماتیک و اتوماتیک موجود است و در شهرهای مختلف در اندازه و اقسام مختلف بازار فروش خوبی و عالی دارند.پماد به دلیل مصرف دارویی که دارد باید در محیطی بهداشتی تولید و بسته بندی شود.

تیوپ چیست

دستگاه تولید لوازم آرایشی اکثرا برای پر کردن انواع تیوپ است. تیوپ ظرفی است که جنس نرمی دارد و برای بسته بندی محصولات از ان استفاده می شود. تیوپ ها معمولا از جنس های پلاستیک ، لمینت یا آلومینیوم هستند و اشکال انان به صورت استوانه ای و بیضی شکل ساخته می شود. 

مزیت های تیوپ پرکن

  • داشتن تیوپ های متفاوت
  • داشتن تجهیزات مدرن
  • تولید زیاد در زمان کوتاه
  • ته بندی هر بسته ای

دستگاه تولید لوازم آرایشی

جهت دیدن ویدئو دستگاه اینجا کنید کنید

کاربرد های دستگاه تیوپ پرکن

دستگاه تیوپ پرکن در صنایع مختلفی از جمله آرایشی بهداشتی ، شیمیایی ، غذایی و … کاربرد دارد . دستگاه تیوپ پرکن برای پر کردن انواع تیوپ کاربرد دارد که عبارتند از:

  • ژل
  • چسب
  • گریس
  • سس
  • شکلات
  • چسب
  • رنگ های روغنی
  • پماد ها

بستن انتهای تیوپ یا سیل کردن چیست

تیوپ ها همواره مانند سیلندر عمل می کنند به این صورت که در یک سمت آن دهانه خروجی برای خروج مواد قرار دارد و در طرف دیگر آن دهانه ای تنگ قرار دارد که به وسیله پرس مسدود شده است. ابتدا مواد داخل تیوپ ها ریخته شده و سپس به وسیله دستگاه پرس انتهای این تیوپ ها بسته می شود. این کار برای تیوپ های از جنس لمینت و آلومینیوم در دستگاه پرکن پماد تفاوت هایی دارد

تیوپ همانند یک سیلندر عمل کرده که در یک طرف آن دهانه ای تنگ تر برای خروج مواد دارد در های بسیار متنوعی موجوداست که برای تیوپ های متفرقه استفاده میشود انتهای تیوپ ها باز است که پس از اینکه کار پرکردن تمام میشود انتهای آن با روش ها و شیوه های مختلفی پرس و بسته می شود .

انواع دستگاه پرکن لوازم آرایشی

دستگاه تولید لوازم آرایشی به دو شکل روتاری و خطی در بازار موجود می باشد. این دستگاه ها با ۳ شکل دستی و نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در خط تولید کنندگان لوازم آرایشی است. دستگاه پرکن کرم هریک دارای مزیت ها و معایبی هستند. از میان دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک رابطه مستقیم با خط تولید دارد که چه مقدار خط تولید ظرفیت دارد . دستگاه های اتومات از جمله دستگاه های گران قیمت بوده و از سرعت و دقت بالایی برخوردار است.

تجهیزات اصلی دستگاه تولید لوازم آرایشی

  • مخزن اصلی
  • مخلوط کن برقی وکیوم
  • مخزن روغن
  • مخزن آب
  • دستگاه پرکن و آب بندی لوله تمام اتوماتیک
  • دستگاه پرکن و آب بندی لوله نیمه اتوماتیک

قطعات مصرفی خط تولید کرم های آرایشی

  • بخاری ۱ ست برای ۳ مخزن
  • سیم پیچ شیر برقی
  • جعبه پمپ گردش آب
  • رله
  • درزگیر کاور
  • چند عدد مهر و موم

قیمت دستگاه تولید لوازم آرایشی

قیمت دستگاه تولید لوازم آرایشی را می توانید با یک تماس با نمایندگی های فروش به دست اورید معمولا دستگاه های اتوماتیک نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک و دستی گران قیمت تر هستند. دستگاه تولید لوازم آرایشی بسته به نوع مصرف و استفاده و نوع دستی بودن یا اتوماتیک بودن و یا نیمه اتوماتیک بودن قیمت هایشان متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره برای انتخاب دستگاه مورد نیاز و مورد اطمینان نسبت به کارگاه یا کارخانه خود با نمایندگی های فروش و عرضه کنندگان این نوع دستگاه پرکن کرم ارتباط گرفته و مشاوره بگیرد.

دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن آبمیوه و آبلیمو

دستگاه پرکن آبمیوه و آب معدنی یکی از پر فروش ترین محصولات نوشیدنی است که دستگاه های این محصولات در دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و تولید شده است.

این دستگاه پرکن مایعات برای پرکردن موادی مانند آب معدنی و آب میوه و پرکن آبلیمو مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه پرکن آبلیمو از سری پرکنهای مایعات رقیق است . قیمت دستگاه آب معدنی یا در واقع همان دستگاه پرکن و دربند آب بر روی ایجاد خط تولید آب معدنی تاثیر می گذارد.

دستگاه پرکن آبلیمو و دربند

دستگاه پرکن آبلیمو را می توان با ارتفاع بطری تنظیم کرد و در انواع خط تولید استفاده کرد. زیرا آبلیمو را در مدل های مختلف شیشه در سایز بندی مختلف بسته بندی می کنند. دستگاه پرکن آبمیوه دارای نازل های زیادی است که می تواند عمل پر کردن را سرعت بخشد و آبلیمو را با سرعت بسیار زیادی درون شیشه و بطری پر نمود.

دستگاه بسته بندی آبلیمو تک نفره

کیفیت بسیار بالا در بسته بندی یکی از خصوصیات قابل قبول و جذاب در این دستگاه ها است. دستگاه پرکن آبلیمو  تک نفره به نحوی طراحی و تولید شده است که بسته بندی های منحصر بفرد و با کیفیتی را به بازار عرضه کند. تولید کنندگان با در نظر گرفتن نیاز خود، اقدام به تهیه دستگاه مورد نظر خواهند نمود.

دستگاه بسته بندی تک نفره مدادی

بسته بندی های مستطیل شکل که اسان باز شو هستند نیز یکی از محصولات تولیدی توسط این دستگاه است.

دستگاه پر کن اب رادیاتوردیدن ویدئو نحوه کار دستگاه 

دستگاه بسته بندی تک نفره سه طرف دوخت

در این دستگاه ها به صورت سه طرف دوخت بسته بندی انجام می پذیرد. این بسته بندی ها نیز به صورت مستطیل شکل هستند.

دستگاه های بسته بندی چهار طرف دوخت

این نوع از دستگاه ها نیز به صورت چهار طرفه بسته بندی را دوخت می زنند. اغلب موارد استفاده از این دستگاه ها برای محصولات پودری خواهد بود.

دستگاه پرکن آبمیوه

دستگاه پرکن آب معدنی امروزه با ظرفیت های مختلف به یک ضرورت انکار ناپذیر برای کارخانه هایی محسوب می شود . دستگاه پرکن آبمیوه موجب تسریع و کارایی بیشتر خط آب معدنی می شود. استفاده از این بطری ها توسط هر یک از ماشین آلات پر کن یا دستگاه پرکن آب معدنی قادر است تا شرایط بهداشتی، ظرفیت تولیدی و بهره وری اقتصادی را تا حدود زیادی بهبود بخشیده و منجر به حذف هزینه های اضافی شوند. ظروف مورد نظر از هر نظر برای شرایط بارگیری توسط دستگاه پر کن آب معدنی مناسب بوده و به منظور استفاده در خط آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه پرکن 

دستگاه پرکن آبمیوه در حالت کلی به سه نوع تقسیم می شود:

  • پرکن آبمیوه رقیق
  • آبمیوه غلیظ
  • آبمیوه پالپ دار

برای پرکن هر یک از انواع این آبمیوه ها از دستگاه متفاوتی استفاده می گردد . نوع بطری در بسته بندی و جنس آن در انتخاب دستگاه نقش دارد.همچنبن ظرفیت تولید ، نوع دستگاه و میزان سرمایه لازم جهت خرید دستگاه نیزاز عوامل دیگر در انتخاب دستگاه پرکن آبلیمو توسط تولید کنندگان است.

دستگاه پرکن آبمیوه بر حسب ظرفیت به انواع مختلف تقسیم بندی می شود:

  • پرکن خطی برای تولید و ظرفیت کم.
  • برای ظرفیت متوسط معمولا از دستگاه پرکن منوبلوک استفاده می شود.
  • برای ظرفیت های بالا دستگاه تری بلوک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای پرکردن آبمیوه های غلیظ که دارای ویسکوزیته بالا هستند از دستگاه پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود همچنین برای بسته بندی خط آبمیوه پالپ دار، علاوه بر دستگاه پرکن به دستگاه پالپ ریز نیز نیاز است. اگر ظرفیت بالا باشد باید از دستگاه سوپر بلوک استفاده شود.

دستگاه پرکن و دربند تخم شربتی و آبمیوه پالپ دار

خط کامل دستگاه پرکن شیشه تخم شربتی شامل:بطری شوی ، پرکن شیشه ، درب گذار ، درب بند و لیبل زن مخصوص بطری های تخم شربتی همراه درب آسان بازشو ، مخصوص مایعاتی نظیر تخم شربتی ، ابمیوه پالپ دار و پوره دار و…

دستگاه پرکن لاک ناخن

دستگاه پرکن لاک ناخن

دستگاه پرکن لاک ناخن یکی از دستگاه های جدید به روز در عرصه تولید محصولات زیبایی می باشد. صنعت آرایشی و بهداشتی جز پرفروش ترین و پرتولید ترین صنعت ها به حساب می اید. لاک ناخن نیز یکی ازموارد ارایشی پر طرفدار است که توسط دستگاه توانمندی پر کردن انواع لاک ها تولید می شود. این دستگاه نقش مهم و موثری در خط تولید لاک ناخن ایفا می کند. این دستگاه با برنامه ای که به آن داده شده ، نوع طراحی خاص و سرعتی ثابت شیشه های لاک را پرکرده و درب شیشه را می بندد. این دستگاه دارای پیستون سیلندر، قاب ایمنی، کاسه ویبره برای تغذیه کلاه و دو بطری متفاوت است.

مشخصات فنی دستگاه پرکن لاک ناخن

  • سرعت پر کردن ۰ ~ ۲۵  بطری در یک دقیقه
  • حجم پر کردن ۱۰ ~ ۳۰ میلی لیتر
  • تعداد نازل با ۲ نازل پر کننده
  • مواد SUS304

خرید دستگاه پرکن لاک ناخن

شما می توانید جهت خرید دستگاه پرکن لاک به دفاتر فروش شرکت های متعدد مراجعه کنید . در زمان خرید این نوع دستگاه به معتبر بودن فروشنده و تولید کننده دستگاه توجه کنید زیرا بخشی از قسمت دستگاه خدمات پس از فروش و گارانتی محصول است .

دستگاه پرکن لاک ناخن در انواع مختلفی تولید می شود این دستگاه دو نوع ایرانی و خارجی دارد. دستگاه های لاک پرکن خارجی در اکثر کشور ها تولید می شود، کشور های مانند:چین و المان که از تولید کنندگان با کیفیت این نوع دستگاه هستند. دستگاه های وارداتی با توجه به کمبود کارخانه های تولید کننده دستگاه لاک پرکن در ایران از کیفیت بهتری برخوردارند. این دستگاه را متناسب با بزرگی و یا کوچکی کار خود تهیه کنید ، مثلا اگر کسسب و کار خانگی دارید از دستگاه پرکن مایعات دستی استفاده کنید اما اگر تولیدی یا کارخانه دارید از دستگاه های اتوماتیک استفاده کنید .

مدل های دستگاه پرکن لاک ناخن عبارت است از:

  • دستگاه پرکن مایعات تمام اتوماتیک
  • نیمه اتوماتیک
  • دستگاه پرکن مایعات دستی

 

ساختار و بخش های مختلف این دستگاه ها ممکن است با هم متفاوت باشد برای مثال تعداد نازل های دستگاه پرکن با هم متفاوت است و همچنین حجم مخزن ها با هم متفاوت هست . میتوانید با توجه به نیاز و حجم کار خود دستگاه مناسب را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما اماده شود . بنابر این جهت مشاوره و خرید محصول میتوانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

دستگاه پرکن مایعات دستی

قیمت و خرید دستگاه پرکن مایعات دستی

نحوه کار دستگاه پرکن لاک ناخن

دستگاه پرکن لاک ناخن به این صورت عمل می کند که ابتدا مخزن دستگاه را از لاک مورد نظر پر می کنند و شیشه ها و ظروفی که قرار است لاک درون آنها ریخته شود در جایگاه خود قرار می دهند. سپس دستگاه با یک سرعت ثابت و منظم یک به یک شیشه ها را پر میکند و در نهایت درب شیشه ها را نیزمی بندد.

قیمت دستگاه پرکن لاک ناخن

دستگاه پرکن لاک ناخن با توجه به عوامل متعددی قیمت تمام شده متفاوتی دارد . این عوامل تعیین کننده عبارتند از: جنس دستگاه ، برند دستگاه ، وزن و حجم دستگاه و … اگر دستگاه پر کن لاک ناخن وارداتی باشد طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردار است .

سخن اخر

اگر به دنبال راه اندازی خط تولید لاک ناخن هستید دستگاه تولید لاک ناخن یکی دستگاه های  اصلی این صنعت به شمار میرود . اگر شما نیز به دنبال خرید یک دستگاه پر کن لاک برای تکمیل کردن خط تولید خود هستید می  توانید با تماس و مشاوره رایگان با کارشناسان ما از بهترین و باکیفیت ترین برند های دستگاه پر کن لاک ناخن مطلع شوید و با توجه به بودجه مورد نظر یک دستگاه با کیفیت تهیه کنید. جهت مشاهده ویدئو محصول و طرز کار دستگاه رویه لینک رو به رو کلیک کنید . (لینک)

دستگاه پرکن رنگ

دستگاه پرکن رنگ روغنی و پلاستیک

دستگاه پرکن رنگ روغنی و پلاستیک جهت پر طردن قوطی ها و گالن ها استفاده می شوند. دستگاه اتوماتیک از سرعت بالاتری نسبت به نمونه نیمه اتوماتیک خود دارد.

خرید دستگاه پرکن رنگ پلاستیک

این دستگاه توانسته با سرعت بالا رنگ پلاستیکی را داخل تیوپ ریخته و عمل بسته بندی را انجام دهد. خرید دستگاه پر کن رنگ پلاستیک معمولا توسط تولید کنندگان رنگ برای پر کردن سطل های رنگ و بسته بندی انان انجام می شود. دستگاه پر کن رنگ پلاستیک  برای بسته بندی رنگ های پلاستیک کاربرد دارد و در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود.

خرید و فروش این نوع دستگاه امروزه برای راحتی کار تولید کنندگان در خط تولید در سراسر کشور انجام می پذیرد.اگر شما نیزبه فکر خرید این نوع دستگاه هستید می توانید به مراکز فروش این مدل دستگاه ها و یا عمده فروشی های دستگاه های پر کن بروید و با خرید حضوری از نتیجه کار اطمینان حاصل کنید.

دستگاه پرکن رنگ دستی چگونه است؟

دستگاه های پر کن رنگ به صورت صنعتی که به آن دستگاه پرکن مایعات نیز میگویند استفاده می شوند. این دستگاه ها ویژه کارخانه های تولید رنگ صنعتی است و معمولا توسط تولید کنندگان رنگ برای پر کردن سطل های رنگ و بسته بندی انان انجام می شود. دستگاه پرکن رنگ دستی  در مدل های مختلفی به بازار و یا مراکز پخش فرستاده می شوند. دستگاه پر کن رنگ دستی بر خلاف دستگاه های اتوماتیک که کاملا توسط خود دستگاه تمام کار انجام می شود اینکار توسط نیروی انسانی انجام می شود.

تفاوت عملکرد دستگاه پرکن رنگ روغنی و پلاستیک

دستگاه های پر کن رنگ به دلائل متفاوتی عملکرد و نوع مختلفی در خط تولید رنگ دارند ، این دلائل عبارتند از : میزان رنگ و نوع روغن مورد استفاده درون ظرف می باشد.مثلا : دستگاه پرکن رنگ روغنی با دستگاه پر کن رنگ پلاستیک با هم متفاوت هستند.این دو نوع دستگاه موجب شده اند که صنایع رنگ سازی رنگ های مرغوب تر و با کیفیت تری را به بازار عرضه می کنند.

دستگاه پرکن رنگ

مشاهده ویدئو طرز کار دستگاه

میزان قیمت دستگاه پرکن رنگ

دستگاه های رنگ هر کدام دارای کارایی متفاوتی هستند و هر کدام کاری را به عهده دارند، همچننی این نوع های متفاوت هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند.شما می توانید باتوجه به هزینه ای کهمیخواهید صرف کنید دستگاه مورد نظر خود را تهیه کنید. کیفیت و نوع عملکرد دستگاه های پر کن رنگ در قیمت گذاری بر روی این دستگاه ها بسیار تاثیر می گذارد.قیمت انواع دستگاه های پر کن رنگ در سایت ها و مراجع فروش در دسترس است و می توانید با خواندن مشخصات دستگاه از قیمت و عملکرد ان مطلع شوید.

طرز کار دستگاه پرکن اسپری رنگ

دستگاه پرکن اسپری رنگ در خط تولید رنگ کار پر کردن قوطی های اسپری را برعهده دارد.این کار در مراحل مختلفی انجام می شود این مراحل عبارتند از:

مرحله اول:قوطی ها فلزی ابتدا درون نوار نقاله قرار می گیرند.

مرحله دوم:  قوطی ها توسط نازل درون آن ها از رنگ پر می شود.

مرحله سوم:سپس قوطی ها به سمت نازی هدایت می شوند.

مرحله چهارم:در مرحله اخر قوطی اسپری رنگ گاز را تزریق می کند.

دستگاه های پر کن اسپری رنگ در مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک در بازار و توسط شرکت های پخش به فروش می رسند.

ظرفیت کاری دستگاه پرکن اتوماتیک رنگ

در خط تولید بسته بندی رنگ برای پر کردن قوطی و سطل ها رنگ از دستگاه های به خصوصی استفاده می شود که موجب بالا بردن کیفیت و سرعت در تولید استفاده می شود. قیمت دستگاه های تمام اتوماتیک نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک بیشتر می باشد دستگاه های پر کن رنگ اتوماتیک به دلیل سرعت بیشتری که نسبت به دستگاه های نیمه اتوماتیک دارند می توانند میزان بیشتری و تعداد زیادتری از رنگ ها را بسته بندی کند.

مشاوره و فروش دستگاه پرکن رنگ

در خط تولید بسته بندی رنگ تنوع بالایی در مدل های دستگاه های پر کن رنگ وجود دارد که خریداران می توانند باتوجه به نیاز و هزنیه صرف شده دستگاه مد نظر خود را تهیه کنند. مشاوران فروش می توانند تمامی دستگاه هایی که با در خواست مشتری همخوانی دارند را به آن معرفی کرده و به مشتری کمک کند که با هزینه کمتری دستگاه با کیفیت و متناسب با نیاز خود انتخاب کند.

آشنایی با پرکن روغن های صنعتی در خط تولید رنگ و انواع رنگ

دستگاه های پرکن روغن های صنعتی قادرند که  رنگها روغنی را درون سطل هایمخصوص بریزند و عملبسته بندی را انجام دهند. این دستگاه ها می توانند در روز تعداد زیادی از رنگ و روغن را بسته بندی کرده و به بازار عرضه کنند. این دستگاه ها در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به دست تولید کنندگان می رسد تا بتوانند خط تولید خود را کیفیت و سرعت بخشند. این دستگاه های پر کن رنگ و روغن باعث شده اند در صنایع مختلف مدت زماتن تولید کم شده و کیفیت و دقت در تولید بسیار بالا رود.

معرفی دستگاه های پرکن رنگ ربعی ، کیلو و گالن

دستگاه های پر کن رنگ قادر است انواع سطل را با اندازه های مختلف پر کند،همچنین انواع قوطی و سطل را می تواند پر کند. البته همه دستگاه ها قابلیت این را ندارند که هر سه نوع بسته بندی را پرکنند به همین خاطر برای پر کردن هر کدام از قوطی یا گالن ها از دستگاه مخصوص استفاده می شود.

دستگاه پرکن عسل

دستگاه پرکن عسل برای خط بسته بندی عسل

دستگاه پرکن عسل امروزه از آن جا تقاضا برای عسل بسیار زیاد است ، خط بسته بندی عسل مورد نیاز برای طیف وسیعی از تولید کنندگان موجود است. تولید و بسته بندی عسل امروزه بنا به تقاضای بالا با سرعت بیشتری انجام می شود.

دستگاه پرکن عسل

یک منبع درآمد پایدار برای فرد یا خانواده را می توان بسته بندی عسل در نظر گرفت . خط بسته بندی عسل می تواند به راحتی راه اندازی شود زیرا عسل ماده ای فاسد نشدنی است و در هر دمایی از محیط می توان آن را نگهداری کرد. همچنین می‌توان عسل را برای مدت زمان زیادی در بسته بندی نگاه داشت. اگر شما نیز یکی از تولید کنندگان عسل هستید و قصد بسته بندی عسل در خط بسته بندی عسل خود را دارید باید از یک پرکن عسل صنعتی جهت بندی باکیفیت استفاده کنید تا سرعت عمل شما در تولید را دو چندان کند. برای راه اندازی خط بسته بندی عسل شما نیازمند دستگاه بخصوص جهت بسته بندی عسل هاهستید.

دستگاه های لازم برای خط تولید عسل

دستگاه پرکن عسل نیمه اتومات یا تمام اتومات برای خط بسته بندی عسل

دستگاه پرکن مایعات را برای تولید عسل له ۲ صورت اتوامتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود. دستگاه های پرکن عسل صنعتی شامل: پرکن تک نازل یا دو نازل سیلندر پیستونی، دستگاه پرکن خطی تمام اتومات ۸ نازل یا ۴ نازل مواد غذایی می باشد که تولید کننده عزیز بسته به بودجه و خط مورد نیاز خود جهت افزایش راندمان تولیدات خود می تواند تجهیزات را خریداری کند.

دستگاه پرکن تک نازل عسل

اگر شما نیز یکی از تولید کنندگان عسل در حجم اندک و کارگاهی و یا خانگی هستید می توانید از دستگاه پرکن تک نازل عسل استفاده کنید. در خط بسته بندی عسل باید دستگاه پرکن تک نازل مجهز به گرمکن و میکسر باشد زیرا عسل به دلیل چسبندگی ممکن است در هنگام تزریق مواد سرد شده و عملیات انتقال عسل به شیشه متوقف شود.

دستگاه پرکن تک نازل به ۲ صورت پدالی و تایمردار تولید شده و دارای مخزن ۵۰ لیتری و گرمکن است دستگاه تک نازل مجهز به مخزن است و می تواند بدون برق به وسیله باد عملیات انتقال را انجام دهد . همچنین خرید این دستگاه به شما در کاهش هزنیه های تمام شده کمک شایانی می کند. دستگاه پرکن تک نازل از حجم ۵۰ گرم تا ۲ لیتر را می تواند انتقال دهد .

دستگاه پرکن خطی ۸ نازل یا ۴ نازل مواد غذایی

دستگاه پرکن خطی ۴ نازل و پرکن ۸ نازل برای خط بسته بندی عسل یا هر گونه مایعات غلیظ ، کاربرد دارد. این دستگاه دارای یک مخزن ۱۸۰ لیتری دو جداره برای ثابت نگه داشتن دمای محیط و مجهز به کنترل سطح مایع بصورت اتومات است و می تواند انواع مایعات غلیظ را به تیوپ ها منتقل کند.

جهت مشاهده عملکرد دستگاه کلیک کنید

خصوصیات دستگاه پرکن خطی عسل صنعتی

  • تنظیم حجم تزریق دستگاه از ۲۵۰ گرم تا ۱ کیلوگرم از طریق صفحه مانیتور.
  • استفاده از ۸ سیلندر برای پرکردن، به دقت ±۱۰ گرم و داراز ۸ هد دربند پنوماتیک.
  • دارای کنترل سطح اتومات
  • اسکلت دستگاه پرکن عسل تمام استیل و بدنه دستگاه استیل ۳۰۴ استفاده شده است.
  • امکان تغییر تعداد نازل ها بسته به نیاز مشتری وجود دارد.
  • ظرفیت تولید ۱۸۰۰ ظرف در ساعت
  • دستگاه لیبل زن اتومات
  • چاپ لیبل با طرح خاص و مورد علاقه مشتری روی دستگاه پرکن عسل

 

سیستم جدا سازی موم از عسل و مخزن ذخیره

سیستم جدا سازی موم از عسل و مخزن ذخیره یکی از دستگاه های لازم برای خط تولید عسل است. در ابتدای راه اندازی خط بسته بندی عسل شما به یک دستگاه جداسازی موم از عسل نیاز دارید. این دستگاه عسل را با موم داخل دستگاه می گذارند و بعد از فرایند تصفیه عمل استخراج موم از عسل را انجام می دهد.

دستگاه استراکتور عسل یک دستگاه به روز است در گذشته برای تصفیه عسل از روش ته نشینی در خط بسته بندی عسل استفاده می‌شد که عسل برای مدت زمان زیادی در یک مخزن بزرگ نگهداری می‌شود تا عسل از موم جدا شود و ته نشین شود. با انجام این کار یک لایه کف مانند بر سطح عسل تشکیل می‌شود که با ابزارهای مخصوص آن‌ها را جدا می‌کنند.

در روش های که به صورت سنتی انجام می شود تولید کنندگان عسل را از تورهای پارچه‌ای و یا تورهای فلزی مخصوص رد می کنند تا موم از عسل جدا شود. اما اگر به فکر راه اندازی یک خط بسته بندی عسل هستید بهتر است از دستگاه های به ورز و با سرعت بالا استفاده کنید.

دستگاه شیشه شور

شیشه شور بطری های عسل

قبل از پر کردن شیشه های عسل ابتدا باید شیشه های مورد نظررا شست و شو و ضدعفونی کنید.سپس از دستگاه شیشه شور و خشک کن عبوردهید. اپراتورای شیشه ها را برای شسته شدن و خشک شدن به سمت محل قرار گیری هدایت می کند و نهایتا شیشه ها رو روی نوار دستگاه قرار داده و بعد از عبور از دستگاه شیشه ها شسته شده آماده پر شدن هستند.

لیبل اتومات برای خط تولید عسل

دستگاه لیبل زن برای زدن برچسب روی شیشه عسل است و روی ظروف های مختلف مانند: استوانه ای، کتابی، شیشه، پلی اتلین، انواع گالن و ظروف PET در مصارف غذایی، شیمیایی و بهداشتی قابل استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ پک اتومات یا نیمه اتومات

بسته بندی خوب از مواد مناسب جزء لازم و ضروری یک محصول است. بسته بندی درست یعنی شناساندن و نگهداری محصول به مشتری. اگر بسته  بندی درست و جذاب باشد می تواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند. هرگونه خلل یا غفلت عمدی و سهوی در تدوین اهداف بسته بندی، موجب خلق اقتصادی کاذب و افزایش خطاهای سیستمی می گردد.

شیرینگ پک نیمه اتومات برای بسته بندی عسل صنعتی

در صنعت بسته بندی زمانی که مشتری نوع و شکل بسته بندی را می بیند به کالا جذب می شود برخی با دیدن برند مورد علاقه و مورد اعتماد خود به خرید دستگاه پرکن عسل اقدام می کنند . خلاقیت در بسته بندی به افزایش سود و منافع راهبردی شرکت کمک می کند و شرکت ها با هدف جلب توجه مشتری، برآنند تا طراحی منحصر به فردی را به بسته محصولات خود ارائه داده و به اهداف بسته بندی نائل آیند. بسته بندی  توسط دستگاه شیرینگ به دو صورت تمام اتومات و نیمه اتومات و شیرینگ کفی دار انجام می شود.

 

دستگاه پرکن عسل

خواص عسل

عسل مایعی شیرین و پر فایده است که توسط عسل ها جمع اوری و تولید می وشند عسل توسط زنبور ها با خوردن شیره گل ها به دست می اید و ماده ای فاسد نشدنی است . شما می توانید عسل را در هر دمایی از محیط تا سالها نگهداری کنید. عسل از لحاظ رنگ و شفافیت طبقه بندی می شود، مانند عسل کهربایی طلایی رنگ که اغلب مقداری قیمت بیشتری از انواع تیره خود دارد، عطر و طعم خاص عسل با توجه به نوع گل هایی که از آن شهد به دست آمده است، متفاوت است.

عسل به دو صورت خام و پاستوریزه در دست مشتریان قرار می گیرد. عسل خام به طور مستقیم  در خط بسته بندی عسل از موم جدا شده و بسته بندی می شود و البته به همان میزان حاوی مقدار کمی مخمر، موم و گرده خواهد بود. عسل پاستوریزه شده گرما داده شده است و ناخالصی های آن گرفته می شود.

شیرینی عسل ها به دلیل وجود موادی مانند مونوساکاریدها، فروکتوز و گلوکز است که ۷۰ الی ۸۰ درصد قند هستند. ویژگی های ضد عفونی و ضد باکتریایی از جمله خواص عسل هستند . همچنن از عسل برای درمان زخمهای مزمن و مبارزه با عفونت استفاده می شود.

فرآیند تولید و بسته بندی عسل

برداشت سرپوش مومی اولین مرحله از فرآیند تولید عسل طبیعی است که شامل برداشتن لایه نازک موم از روی سلول های موم عسل است که این لایه ی نازک جلوی ریزش عسل به خارج موم را می گیرد . پس از آن فرآیند جداسازی ترکیب موم و عسل از یکدیگر صورت می گیرد که این فرآیند را با استفاده از فشار زیاد تحت نیروی گریز از مرکز انجام می دهند و در آخر نیز عملیات بسته بندی انجام خواهد شد.

شرایط نگهداری عسل

عسل را باید از عسل داران و تولید کنندگان معتبر تهیه کرد همیشه از اصالت عسل مطمئن شوید برخی افراد به قصد سود جویی اصل های نامرغوب را بجای عسل طبیعی به فروش می رسانند که این عسل ها تنها قند و شهد هستند و توسط زنبور تهیه نشده اند. عسل­ خالص و با کیفیت معمولاً دچار فساد میکروبی نخواهد شد. عسل به دلیل غلظت­ بالای قند، یکی از مواد غذایی است که به طور طبیعی محیط مناسبی برای رشد اغلب میکرو ارگانیسم­ها نخواهد بود همچنین عسل­های با کیفیت، دارای ترکیبات ضد میکروبی می­باشند. برخی میکروب­ های قند دوستدر صورت عدم رعایت شرایط نگهداری عسل و بسته بندی ممکن است باعث فساد آن شوند.

گام های مختلف در خط تولید و بسته بندی عسل

۱_ جداسازی از موم :

برای استفاده از عسل داخل هر سلول از این موم ها باید لایه نازکی مومی شکل را که مانند سرپوش روی هر سلول قرار دارد از آن جدا کرد. به طور معمول زنبور داران برای بسته بندی عسل ها موم را از عسل جدا می کنند این امر توسط یک دستگاه جدا کننده بصورت کاملا مکانیکی در خط بسته بندی عسل انجام می گیرد که به دستگاه استراکتور معروف می باشد.

دستگاه استراکتور به دو صورت شعاعی و ستاره ای ساخته می شوند که دستگاه ستاره ای در یک جهت می چرخد اما در دستگاه شعاعی به دلیل چرخش در هر دو جهت باید قسمت بالای شانه در جهت دیواره دستگاه قرار گیرد.

۲_ استخراج عسل :

در این مرحله شانه های موم از مرکز کاملا فشرده شده و عسل از موم جدا می شود. این کار به وسیله ی نیروی گریز انجام می شود.

۳_ فیلتر کردن :

بعد از جداسازی موم از عسل باید تمام ناخالصی های عسل گرفته شود و عسل کاملا پاک شود بدون ناخالصی. در این مرحله باید یک عسل تمیز عاری از هر گونه ناخالصی در اختیار مشتریان قرار گیرد. در این مرحله عسل را درون مخزن های رسوب گیر ریخته و از صافی عبور می دهند این روش غالبا در کارگاه های بزرگ انجام می شود پس از تصفیه،  آماده مصرف مستقیم مخلوط  شدن با محصولات دیگر است.

۴_ رطوبت گیری :

میزان رطوبت عسل عمدتا مهمترین عامل تعیین کیفیت عسل است. رطوبت گیری با دستگاه هایی قدرتمند انجام می شود تا از پایین امدن کیفیت عسل جلوگیری شود.

۵_ بسته بندی :

می توان  پس از حذف هوای اضافه عسل و تمیز شدن ان ازهرگونه ناخالصی و جداسازی موم از آن ، آن را به مخازن بزرگ برای خودش یا ذخیره سازی دراز مدت منتقل کرد. و توسط دستگاه های پرکن عسل صنعتی مخصوص در خط بسته بندی عسل انجام می شود و سپس به قسمت بسته بندی نهایی ارسال می گردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش برای دستگاه تولید و بسته بندی عسل

اگر شما نیز نیاز به خریداری یک دستگاه پر کن عسل هستید می توانید با تماس با نمایندگی های فروش این نوع دستگاه در سراسر کشور از قیمت و مشخصات فنی ان مطلع شوید و در نهایت بهترین محصول را برای کارگاه تولیدی در خط بسته بندی عسل خود تهیه کنید.

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی : مایع ظرفشویی یکی از محصولات بهداشتی است که همه روزه اکثر افراد به خصصو بانوان با آن سروکار دارند . اکروماشین یکی از تولید کنندگان دستگاه های پرکن محصولات مایع است که دستگاه پرکن مایع ظرفشویی نیز یکی از تولیدات این کارخانه به حساب می آید . در ادامه به بررسی این دستگاه خواهیم پرداخت:

مایع ظرفشویی و انواع آن

در اصطلاح عامیانه مردم به مایع ظرفشویی ریکا نیز می گویند. که در بین عوام بیشتر این اصطلاح شناخته تر است این نام ، نام تجاری یک مایع ظرفشویی متداول است. ریکا یا همان مایع ظروفشویی مایعی شوینده است برای رفع چربی و آلودگی از روی ظروف و برای شستن انواع ظروف از آن استفاده می شود. این ماده مایع حالت کف زایی دارد و قادر است چربی ها را به سرعت از روی ظروف پاک کند و اضافات مواد غذایی را از بین ببرد.

مایع ظرفشویی هم به صورت دستی وجود دارد هم به صورت ماشینی به این صورت که میتوان از آن مایع در ماشین های ظرفشوییی استفاده کرد. این نوع مواد شونیده برای ماشین های ظرفشویی به صورت کارتریج، ژل، مایعات، پک‌ها، پودر و قرص‌های مختلف تولید و به دست مصرف کننده می رسد. در برخی از این نوع شوینده ها ممکن است از موادی مانند بوراکس، روغن اسانس، روغن اوکالیپتوس و صابون نوار رنده شده نیز بهره گرفت.

نوع دیگری از مایع ظرفشویی وجود دارد که برای شستن ظروف داخل ماشین ظرفشویی از آن استفاده میوشد این نوع شوینده ها از نظر شیمیائی از ترکیب یک سری مواد اصلی پاک‌کننده تحت عنوان سورفاکتانت و دیگر مواد افزودنی ساخته می شوند تا نهایت تمیزی و پاکیزگی را برای ظروف به ارمغان بیاورند. از سورفاکتانت ها به جهت ایجاد کیفیت بهتر و خاصیت نرم‌کنندگی و عطر استفاده می شود. سورفاکتانت ها به چند نوع تقسیم می شود که عبارتند از نوع آنیونی و کاتیونی و غیر یونی.

سورفاکتانت در مایع ظرفشویی دستی

در ساخت و تولید مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی از سورفاکتانت استفاده می‌کنند، سورفاکتانت ها نقش تمیز کننده قوی دارند و قادرند که چربی ها را به سرعت از روی ظروف پاک کنند. سورفاکتانت ها میتوانند تنش های روی سطوح را به حداقل رسانده و حلالیت مخلوط‌ های سورفکتانت مدرن، این اجازه را به اب می دهد تا قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی بالایی را داشته باشد. از این مواد می توان در مایع های ظرفشویی دستی و ماشین ظرفشویی استفاده کرد.

اکثر مردم بعد از استفاده از مایع ظرفشویی حتیدرون ماشین ظرفشویی بشقاب ها و ظروف را اب کشیمی کنند تا از پاکشدن مواد شوینده از روی ظروف اطمینان حاصل کنند زیرا ماندن این مواد از جمله صابون و مواد دیگر موجب بیماری های گوارشی و یا استفاده بیشاز حد ان با دست بدون استفاده از دستکش می تواند منجر به ایجاد بیماری های پوستی مانند اگزما شود به خصوص در افرادی که مستعد اگزما هستند و حساسیت های پوستی دارند. بهتر است درحین استفاده از هر نوع مواد شوینده ای به خصوص مایع ظرفشویی که روزانه چندبار از این مواد استفاده می شود از دستکش استفاده کنید.

انواع مواد شوینده ظرف

از دیر باز تا کنون برای شستن ظروف از مواد شوینده استفاده می شد، مایع ظرفشویی به اهستگی در منازل تمام افراد جایی گرفت و امروزه تمام مردم از این مواد برای شستن ظروف استفاده می کنند.

مایع ظرفشویی می تواند به صورتهای گوانگونی تولید و عرضه شوند مانند مایع، قرص، ژل و پودر از انواع مواد شوینده ظروف هستند. مواد شوینده ظروف دارای انزیم های برای پاککنندگی قوی و سفید کنندگی هستند برخی از این مواد دارای اسانس های عطری نیز هستند و بوی خوشایندی دارند . همچنین این مواد دارای خاصیت لکه بری قوی هستند و می توانند لکه های چربی و مواد غذایی را از روی ظروف به راحتی پاک کنند .برخی از این مواد برای مصرف دستی است و برخی نیز برای ماشین های ظرفشویی کاربرد دارد.

مکانیزم پرکن مایعات غلیظ

در دستگاه پرکن مایع ظرفشویی برای پر کردن مایعات غلیظ از مکانیزم سیلندر پیستونی استفاده می شود . این مکانیزم از دقت و سرعت بالایی در عملکرد برخوردار است و قیمت بالا تری نسبت به مکانیزم های دیگر دارد.در دستگاه پرکن مایع ظرفشویی ابتدا بطری های مخصوص با توجه به نوار های نقاله ای که در دستگاه تعبیه شده اند بطری ها را به زیر نازل های دستگاه هدایت می کنند تعدا نازل های این دستگاه ۱۲ عدد است که ۲ ردیف ۶ تایی هستند. پس از قرار گیری بطری ها زیر نازل ها به طور دقیق مواد داخل بطری ها تزریق می شود.

بعد از پر شدن اولین ظرف مواد از داخل سیلندر ها به داخل مخزن باز می گردد تا زمان پر شدن بطری بعدی . سیلندر یک محفظه ی استوانه ای شکل است که که پیستون درون آن جابجا می شود. برای هدر نرفتن مایع انتقالی میزان انتقال مایع از داخل سیلندرها به ظروف بر اساس وزن اندازه گیری می شوند .همچنین این دستگاه دارای قابلیت آب بند یا هدر بند است که اجازه نمی دهد قطره ای از مایع چکه کند و موجب هدر رفت مواد شود. کلیه قسمت ها و قطعات دستگاه پرکن مایع ظرفشویی از جنس استنلس استیل است که این استیل دارای قابلیت ضد خوردگی توسط مواد اسیدی است.

 

دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

مشاهده ویدئو دستگاه

ساخت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

ساخت و تولید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی به موارد مختلی بستگی دارد :

  • نوع بسته بندی
  • حجم بسته بندی
  • کیفیت بسته بندی
  • شکل ظاهری بسته بندی
  • مقدار در خواست شده توسط مشتری

 گروه مهندسی اکروماشین که یک تولید کننده خبره در حوزه دستگاه سازی است برای دستگاه پرکن مایعات خود گارانتی ۳ ساله در نظر گرفته است و همچنین خدمات پس از فروش را به ۵ سال رسانده است که این یکی از مزایای خرید دستگاه پرکن مایع ظرفشویی از این تولیدی است.

قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی

قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی بسته به ابعاد و تعدا نازل ها و میزان تولید مشتری متغییر می باشد . شما می توانید برای ارتقاء خط تولید خود با مشاورین ما در تماس باشید تا از قیمت تمام شده دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و همچنین مشخصات فنی این دستگاه مطلع شوید. کارشناسان ما در تمام اوقات روز پاسخگویی سوالات شما هستند.

دستگاه پرکن روغن خوراکی

دستگاه پرکن روغن خوراکی و خط تولید روغن خوراکی

دستگاه پرکن روغن خوراکی امروزه روغن یکی از اقلام حیاتی و ساسای است که در تمام غذا ها کاربرد دارد. یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دستگاه پرکن مایعات دستگاه پرکن روغن خوراکی است ،

امروزه با توجه به ابعاد و حجم های متفاوت روغن خوراکی ، بسته بندی این محصول اهمیت بسزایی در خط تولید پیدا کرده است.همچنین منشا هر روغنی می تواند متفاوت باشد مثلا روغ زیتون روغن کلزا ،روغن ذرت و … از طرفی هم کاربرد هر یک از این روغن  ها نیز می تواند متفاوت باشد .

روغن های خوراکی امروزه انواع مختلفو کاربرد های فراوانی دارند مثلا روغن سرخ کردنی ، روغن خوراکی ، روغن سالاد ، روغن پخت و پز و… در ادامه شما را با دستگاه پرکن حلب روغن و نیز روغن های خوراکی که مانند بطری هستند اشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

انواع روغن خوراکی

امروزه روغن در تمام غذا ها همراه زنان کد بانو است .این روغن ها یا به صورت جامد و یا به صورت مایع توزیع می شوند و به دست مصرف کنندگان می رسند.روغن های جانوری از انواع روغن های جامد هستند و روغن های که از گیاه تولید شده اند را معمولا در دسته روغن های مایع قرار می دهند.

روغن های مایع از مواردی همچون ذرت ، آفتابگردان، زیتون، کلزا، تخم کتان ، سویا ، بادام ، فندق، نارگیل، کنجدو… تهیه می شود .

 

دستگاه پرکن روغن خوراکی

مشاهده ویدئو دستگاه

روش های استخراج روغن از گیاهان

امروزه استخراجی روغن های گیاهی به روش های متفاوتی  صورت می پذیرد . این روش ها عبارتند از:

استخراج کردن روغن با مکانیسم  پرس سرد و استخراج روغن از گیاه با مکانیسم پرس گرم ، همچنین استخراج روغن با استفاده از حلال های موجود.

در استخراج به کمک انواع حلال با استفاده از مواد شیمیایی مختلف در نهایت روغن دانه خارج می شود. اما در دو روش دیگر هیچ  گونه حلال دیگری مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

در مکانیسم پرس سرد در دستگاه پرکن روغن خوراکی ، دانه تحت فشار قرار میگیرد و در نتیجه همین فشار روغن آن به دست می آید. در روش پرس گرم تفاوت آن چنانی را شاهد نیستیم فقط اینکه کمی گرما نیز علاوه بر فشار در محیط دانه حس می شود.

دستگاه پرکن روغن خوراکی

دستگاه پرکن روغن خوراکی همانطور که گفته شد دو نوع روغن را پر می کند و به مرحله بسته بندی ارسال می کند. از این رو دو نوع پر کننده مایعات رقیق و پر کننده مایعات غلیظ وجوددارد که یکی برای روغن های مایع و دیگری برای روغن های جامد کاربرد دارد. برای پر کردن حلب های روغن جامد این کار با هدایت مایع روغن به کمک پیستون و پمپ انجام می شود و برای پر کردن بطری های روغن مایع این کار به وسیله وزن و ثقلیت مایعی انجام می شود.

دستگاه پرکن روغن خوراکی دارای تعدادی نازل هستند که کار پر کردن را انجام می دهند این نازل ها از ۱ تا ۱۰ عدد متفاوت هستند و تعداد کابردی هر یک از انها بسته به کارکرد مشتری و سلیقه مشتری است که چه تعداد نازل را بخواه داستفاده کند. این دستگاه ها دارای قابلیت اینورتر و نقاله هستند که قابلیت تنظیم فشار و بار وارده بر موتور این دستگاه را بر عهده دارند. اینورتر موجب تنظیم برق و انرژی مصرفی این دستگاه خواهد شد و این یکی از مزایای مهم این دستگاه است.

خرید دستگاه پرکن روغن خوراکی

برای خرید دستگاه پرکن روغن بهتر است با مشاوره از کارشناسان فروش این دستگاه بهترین دستگاه را با کیفیت بالا خریداری کنید تا در زمان های آتی با چالش خراب شدن و تعمیر این دستگاه رو به رو نشوید قطعا پرداخت هزنیه بیشتر به کابرد وکیفیت مطلوب می ارزد و نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. همچنین برای اطلاع از قیمت این نوعدستگاه می توانید با نمایندگی های مجاز فروش این دستگاه ارتباط گیری کرده و با مشاوره رایگان از مشخصات فنی و قیمت تمام شده این دستگاه مطلع شوید.

جهت دریافت مشاوره رایگان مختص کار شما، با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

دستگاه پرکن روغن یکی از دستگاه های برای تولید روغن است که می توان از این دستگاه در خط تولید های بزرگ استفاده کرد. بهتر است اگر شما نیز قصد خرید این دستگاه را دارید از یک نمایندگی مجاز فروش دستگاه پرکن روغن خوراکی اقدام به خریداری این دستگاه کنید.

 

دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی

دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی و خط تولید رب گوجه فرنگی

دستگاه پرکن رب گوجه فرنگی گارانتی کیفیت به همراه نصب و راه اندازی در سراسر کشور به همراه آموزش به پرنسل مجموعه شما توسط متخصصین اکرو ماشین . رب یکی از مواد غذایی اصلی است که در تمام غذا های ما ایرانیان استفاده می شود. دستگاه پر کن رب گوجه فرنگی یکی از دستگاه های […]