دستگاه پرکن الکل

دستگاه پرکن الکل و خط تولید الکل

الکل یکی از مهم ترین محصولات ضد عفونی کننده است که اکثر افراد در طول روز با این محصول سرو کار دارند . دستگاه پرکن الکل به وسیله شرکت پاشا صنعت البرز به تولید انبوه رسیده است و یکی از با کیفیت ترین دستگاه های روز در صنعت بسته بندی به حساب می اید .

دستگاه پرکن الکل یکی از جدید ترین و به روز ترین دستگاه ها است که با بالاترین کیفیت ممکن و بهترین قطعات بازار ساخته شده است. در ادامه مطلب به بررسی و معرفی این دستگاه خواهیم پرداخت.

مکانیزم دستگاه پرکن الکل

الکل یکی از انواع مایعات است که برای پر کردن بطری های الکل باید از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده کرد . زیرا چگالی الکل تقریبا مانند آب است و در ساخت و تولید دستگاه پر کن الکل از مکانیزم پرکن مایعات رقیق استفاده می شود. این مکانیز مانند مکانیزم دستگاه های پرکن آب معدنی است.

در مکانیزم مایعات رقیق یک مخزن حاوی الکل بالای دستگاه پرکن قرار داده شده است و سپس با قرار گرفتن بطری در زیر مخزن انتقال الکل به درون بطری ریخته می شود. این انتقال الکل به درون بطری توسط شیر برقی انجام می شود و به میزان معینی داخل بطری ها ریخته می شود و از هدر رفت مایع الکل جلوگیری می شود.

نازل های دستگاه پر کن الکل از قابلیت پنوماتیک جهت کنترل دکل ها و باز و بسته شدن نازل ها به این صورت که آب بند هستند استفاده شده است . در این دستگاه از قابلیت بدون چکه بودن دستگاه استفاده می شود که این امر باعث می شود که مایع الکل هدر رفتی نداشته باشد.

تعداد نازل های کاربردی در این دستگاه بین ۱ تا۱۰ نازل هستند که بنا به درخواست مشتری می توان این تعدا را کم و زیاد کرد .

 

خط تولید الکل

(مشاهده ویدئو دستگاه)

مشخصات فنی دستگاه پرکن الکل

این دستگاه دارای قابلیت های گوناگونی است که به بررسی این قابلیت ها می پردازیم :

  • قابلیت کنترل دستگاه برای درب بندی اتوماتیک و راحت
  • این دستگاه یکی از به روز ترین و جدید ترین نوع دستگاه پر کن الکل است.
  • قابلیت ضد خشی و ضد خوردگی دارد به دلیل وجود استیل مرغوب در بدنه.
  • دارای تابلو برق یا همان دکل پنوماتیک که از جنس پلی استر تولید شده است.
  • قابلیت PLC
  • میزان ظرفیت این دستگاه تا ۲۰۰۰ لیتر در ساعت است.
  • قابلیت شست و شو و تمیز کردن مخزن و همچنین تمیز کردن نازل های این دستگاه.
  • قابلیت پر شد تمام بطری ها تا زمانی که مخزن خالی شود.

قیمت دستگاه پرکن الکل

قیمت این دستگاه می توان با توجه به خواسته های مشتری متغییر باشد . مثلا تعداد نازل های موجود در این دستگاه می توان قیمت تمام شده این دستگاه را افزایش دهد یا نوع طراحی و تولید این دستگاه بنا بر کاربرد و سلیقه مشتری می تواند تغییر کند.

شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در خصوص مشخصات فنی و هزینه های جاری برای خرید این دستگاه صحبت کنید . قطعا خرید یک دستگاه با کیفیت و با خرج مقدار بیشتری هزینه می توانید یک دستگاه تضمین شده تهیه کنید که بتواند مدت طولانی در خط تولید شما کار کند و شما را با چالش های تعمیر روبه رو نکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *